1836987.jpg

en mennnyt aamulla spinningiin, vaikka lupasin itselleni niin. nukuin pois eilisen illan bingepurge-session aiheuttamaa ahdistusta ja pahaa oloa. ja auttoiko? ei. tuleva viikonloppu on se, jolloin minun piti olla laihempi. minun piti, ainahan minun on pitänyt. kävin vaa´alla ja mihinkään se ei liiku. opiskelutkin jatkuvat taas muutaman viikon päästä ja kaikille sielläkin mun piti näyttää.piti näyttää, että olisin laihempi taas. hiton viisi kiloa edes.a big fat failure.

mun elämä on aina yhtä suunnittelua, että mitä tapahtuu sitten ja silloin ja sitku-sitku plus iso itku. mä en vaan osaa toimia mun ajatusteni kanssa yhdessä. päätän olla syömättä, päätän syödä vähän. päätän olla laskematta kaloreita, päätän laskea yhä tiukemmin. päätän aloittaa leipälakon, päätän syödä kunnon ruokaa, en napostella-mutustella-musmus. ja aina kaikki kaatuu. ei se oikeesti voi olla niin vaikeeta.

1560kaloria.ja olen jopa ihan tyytyväinen.enpähän ainakaan ahminut.en oksentanut.en myöskään ollut syömättä, en syönyt vähemmän.olsin voinut syödä vähemmän, olisin voinut syödä proteiinipitoisemmin. olisin voinut jättää ne leivät syömättä. ainahan näitä.