kun tällä hetkellä kaapissa olevat leivät on loppu alkaa mun leipälakko. jos koittaisin jotain semivähähiilihydraattista.en mä tiiä.
1720552.jpg
tein tänään broilerinjauheliha-pyöryköitä ja vau olin ylpeä.söin lounaaksi (mitä?en mä koskaan syö mitään lounaita!mä pupellan leipääääää) 5 pyörykkää,raejuustoa ja tomaattia.ja 2 palaa ruisleipää. ja musta tuntu niin normaalilta."tässä sitä syödään lämmintä lounasta!" joskus silloin mun laihempina aikoina,kun olin oikein pahasti ruoka-rasva-kalori-kammoinen, en voinut kuvitellakaan syöväni lämmintä ruokaa.mikrossa kuumennetut pakastevihannekset oli ainoa lämmin mitä saatoin syödä. silloin mä pärjäsin niiiiin vähällä.miten mä tein sen?! nykyään mä ennemminkin haluaisin syödä lämmintä ruokaa..mä en vaan osaa. en kammoksu enää samalla tavalla makarooneja, riisiä, perunaa..mutta en vaan syö niitä. ja oon aivan varma, että jos osaisin oikeesti syödä oikeeta ruokaa, voisin jopa laihtua. joka puolella toitotetaan, ja mä koitan sanoa sitä myös itelleni, että ei kotiruoka lihota! ..mutta ei, mä aina kuvittelen muka syömäni vähemmän kun en syö ´oikeeta ruokaa´, mutta sitten löydän itseni tuhoamassa leipäpussin sisältöä.ja mitä mä saan? pelkkää hiiiiiiiilaria ja tavattomasti enemmän kaloreita, kuin olisin saanut jos olisin syönyt jotain kunnollista.

kun mun leivät on loppu, mä en enää osta lisää. mä oon heikko ja oon tehnyt sen monta kertaa ennenkin mutta mä en enää halua.EN HALUA!
1720561.jpg