olen jotenkin huojentunut, että opiskelut jatkui vihdoin. olen iloinen vaikken kesän aikana ollut laihtunut, edessä on ehkä raskain syksy ikinä, on liikaa koulujuttuja ja liikaa töitä, liian vähän aikaa yhtään millekään muulle..mutta tästä kaikesta huolimatta mä olen jopa osittain tyytyväinen. on rutiinit, on aikataulut. mä tiedän missä mun pitää olla, lähes säännöllisesti joka päivä, aamusta iltapäivään. mä pystyn jäsentämään ja rakentamaan mun aikatauluni. pystyn elämään rutiineissa ja pysymään suunnitelmissa paremmin, kun tiedän, että päivät suurimmilta osiltaan toistaa samaa kaavaa. on helpompaa suunnitella syömistä, urheilua, sitä etten ahmi, en oksenna. toivottavasti.

viimeksi oksensin krapulaa ja koulunalku stressiä sunnuntaina.sai olla viimeinen kerta.ainakin toistaiseksi.toivottavasti pitkäksi aikaa.