mä haluun aina kaiken ja heti.mä oon ihan liian kärsimätön.haluun laihtua.koska en voi laihtua,en heti,päädyn ihan uskomattoman tyhmiin tekoihin.päädyn aina vihaamaan kilojani enemmän ja näin..no, en ainakaan laihdu. ruuanlaitossa on ihan sama.kaikki ja heti.niin, siis missä ruuanlaitossa? yritän syödä säännöllisesti joo.. joku kun on joskus sanonu että täsmäsyöminen auttaa..ja kun tuun pitkän päivän jälkeen kotiin, en mä mitään ruokaa enää jaksa ruveta laittamaan.enkä mä edes osais.mä syön leipää, ja syönkin sitten lähes aina sen verran että rakas ruokapäiväkirjani täyttyy leipäkaloreista.samoilla kaloreilla tai puolilla niistä olisin oikeesti ihan varmaan syöny terveellisen aterian.mutta kun ei, on sitten iskostunu tonne jonnekin pään ruokakeskuksiin, että oikea ruoka on pahasta.oonhan mä monesti päättäny, että nyt en osta leipää, en syö leipää, teen oikeeta ruokaa.mutta noi päätökset häviää aina viimeistään seuraavana päivänä.

kuinkahan kauan mä oon taas yrittäny laihtua?laihduttaa?en mä edes enää tiiä laihdutanko.mä luulen niin, kun merkkailen niitä kaloreitani, vaikka ei niillä kalorimäärillä laihduta. ei niillä,joita mä syön.

ainiin, ja mahdoinkohan jo mainita, että noin puoli tuntia sitten mä halusin taas kaiken."oli nälkä", joo, niin varmaan. söinsöinsöinsöin,oksensin.että kivaa illan jatkoa, vihataan itseämme taas, kiitos.

2045295.jpg