1717431.jpg

milloin mulla on itsehillintää, itsekuria, terveitä elämäntapoja ja elämää ilman syömishäiriötä? tuleeko näin olemaan joskus vai oonko mä aina tällainen?

söin liikaa dipattuja porkkanoita illalla.tuli liian täysi olo.otin vielä muutaman juustoriisikakun.otin leivän juustolla, otin vähän sitä sun tätä, ja olin taas luovuttanut.olin luovuttaja. jääkaapissa oli paljon ruokaa ja päätin päästä siitä eroon.mitenkä muutenkaan kuin rakkaan bulimiapuoliskoni kanssa. jos mä joskus vielä haluan olla laihempi, mun ei pitäisi ostaa mun jääkaappiini mitään muuta kuin niitä ruokia, joita tiedän etten ahmi.niitä jotka mun päässä muodostaa vaan kivoja mielikuvia.niitä mitä mä oikeasti saan syödä. mun ei pitäisi ostaa leipää.miten mä aina kuvittelen? vaikka tunnen itseni niin hyvin, tiedän aina miten tulee käymään. välillä osaan, mutta nyt sitä leipää oli liikaa.sitä oli niin paljon, että kyllä siitä nyt yhden kerran ahmii. mä inhoan oksentamista, ja kadun niin paljon että olen koskaan mennyt edes sitä kokeilemaan. mä tiedän inhoovani itseäni huomenna vielä enemmän. huomenna kun maha kramppaa ja turvottaa.

enkö mä ikinä opi?enkö mä ikinä laihdu? enkö ikinä opi hyväksymään itseäni? jaa-a.