tänään olen syönyt 1060 kcal..ja olen tyytyväinen.aion nyt todella koittaa kerätä kuria. en jaksa enää ahmimista, en oksentamista.en vaan jaksa sitä että vihaan itseäni niin paljon että se vaikkuttaa mun käyttäytymiseeni muutenkin. poikaystävä on se joka saa aina kärsiä eniten.
jos mäkin lupaan nyt laihtua.mä niin haluaisin..

jääkaappi on aika tyhjä, ei ole ollut aikaa käydä kaupassa.ja nyt oikein odotan huomista että pääsen ostamaan sinne vain terveys-turva-ruokaa.sellaista mitä en ahmisi.sellaista mikä tekee musta laihan. joojoo, aina voi toivoa.

Kommentit