eilen tuhosin loput leivät.nyt ne on loppu.totaalisesti loppu.söin pois leivät, riisikakut ja näkkärit.. ja niin, tottakai, tyhmä kun olen, tuhosin ne kaikki sitten eilisiltana niin että ähkysin ja menin nukkumaan. mutta nyt on leipälaatikossa tyhjää, ja voisi olla vähän aikaakin kiitos. mitäköhän teen niille levitteille tuolla kaapissa? ehkä annan niiden vaan odottaa.

tänään olen syönyt 1060 kcal..ja olen tyytyväinen.aion nyt todella koittaa kerätä kuria. en jaksa enää ahmimista, en oksentamista.en vaan jaksa sitä että vihaan itseäni niin paljon että se vaikkuttaa mun käyttäytymiseeni muutenkin. poikaystävä on se joka saa aina kärsiä eniten.

jos mäkin lupaan nyt laihtua.mä niin haluaisin..

1728436.jpg

jääkaappi on aika tyhjä, ei ole ollut aikaa käydä kaupassa.ja nyt oikein odotan huomista että pääsen ostamaan sinne vain terveys-turva-ruokaa.sellaista mitä en ahmisi.sellaista mikä tekee musta laihan. joojoo, aina voi toivoa.