musta tuntuu, etten etene mihinkään suuntaan. välillä ahdistaa ihan hitosti, välillä ei. mä jollakin tapaa haluisin jotain muutosta tähän mitä mä oon, olisin sitten kunnolla sairas tai kunnolla terve. mä oon niin sekamuoto, ettei tällaseen syömisongelmaan varmasti annettais edes apua. mulla on bulimisia piirteitä,on oksennusta,välillä ahmimista,välillä ahmimista ja oksentamista,on anorektisia ajatuksia ja ortorektikon toimet on arkipäivää.ajatukset vaeltelee kaikkien noiden sekä terveellisen elämän rajamailla. mä oon junnannu tätä samaa jo ihan niin kauan, ettei oikeen kiinnostais enää. mutta mites mä nyt yhtäkkiä tästä muuttuisin?kun en mitään apua kuitenkaan aatellu hakea, enhän mä nyt muita viitsi ongelmillani vaivata..ja kyllähän mä silti vielä haluan laihtua.hohhoijaa, mitäköhän seuraavaksi? merkataanpa aamupalan kalorit.
2097588.jpg