en ole taas kirjotellu.syömiset menee ihan miten sattuu.mun paraneminen ei nyt oikeen ota tuulta alleen.eiliseen asti kestin taas ilman oksentelua, mutta ei.ei tuu sitä päivää, että tajuisin olleeni oksentamatta kuukauden, kaksi, kolme... eiei, mä epäonnistun aina, ennemmin tai myöhemmin.

1697555.jpg

oon aina hirveen ilonen jos oon syöny vähän päivän aikana, oon varmempi itsestä ja tuntuu siltä ettei mun edes tarvis laihtua. mutta sit kun tulee näitä päiviä.. voi jee. mä en tiedä miiksi oon niin kiinni mun rutiineissa, pitäis hellittää vähän mut se pelottaa. ja ei, mä en oo mikään sadalla kalorilla kituuttaja, vaan koitan oikeesti syödä säännöllisesti ja kalorit pyörii siellä 1500 paikkeilla..mutta mä vaan tarviin kaiken sen säännöllisyyden ja mun omat säännöt. vähän stressaa jo viikonloppukin vaikkei saisis. ah, mun ikirakkauteni, festarit! mutta se juominen, se epäsäännöllinen syöminen, kaksi päivää... ei sais miettiä.